Λαχανικά

Πολύ καλή πηγή φυτικών ινών. Απαραίτητο συστατικό της διατροφής για να φτάσουμε τον στόχο των 25 γραμμαρίων φυτικών ινών την ημέρα. Καλή πηγή Καλίου, βιταμινών, ιχνοστοιχείων και αντιοξειδωτικών. Η καθημερινή κατανάλωση λαχανικών έχει συσχετιστεί με καλή υγεία και πρόληψη διαφόρων  ασθενειών.

Είναι από τα τρόφιμα που μπορούμε να καταναλώνουμε πιο ελεύθερα όταν κάνουμε δίαιτα ακριβώς επειδή οι φυτικές ίνες δεν πέπτονται από τον ανθρώπινο οργανισμό και έτσι παρέχουν λιγότερη σε ενέργεια.

Προσοχή χρειάζεται στην κατανάλωσή τους σε όσους έχουν ευερέθιστο έντερο, ή κάποια χρόνια νόσο του γαστρεντερικού. Σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται συνεννόηση με τον γιατρό και τον διαιτολόγο, ενώ σε κάθε περίπτωση η απότομη αύξηση στην πρόσληψη φυτικών ινών πρέπει να αποφεύγεται.

Τροφές Πλούσιες σε Πρωτεΐνες

Δείτε επίσης

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε
τις καλύτερες συνταγές.