Χαρακτηριστικά για τη Ντομάτα
  • Λαχανικό πλούσιο σε Βιταμίνη Α, Βιταμίνη C και Κάλιο.
  • Είναι πηγή Βιταμίνης Β6 και φυλλικού οξέος.
  • Περιέχει σε μεγάλες ποσότητες το αντιοξειδωτικό λυκοπένιο το οποίο μάλιστα είναι αυτό που προσδίδει το κόκκινο χρώμα στη ντομάτα. Όταν η ντομάτα είναι μαγειρεμένη, το λυκοπένιο είναι καλύτερα διαθέσιμο.
  • Η κατανάλωση ντομάτας έχει συσχετιστεί με μειωμένο κίνδυνο στην εμφάνιση καρκίνου του προστάτη.
Χαρακτηριστικά για το Σπανάκι
  • Λαχανικό πλούσιο σε φυτικές ίνες,  ιχνοστοιχεία και πολλές βιταμίνες ειδικά όταν καταναλώνεται ωμό.
  • Είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης Α, καλή πηγή Βιταμίνης C, Ασβεστίου, Μαγνησίου και σιδήρου.
  • Ανήκει στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.
  • Παρόλη τη μεγάλη περιεκτικότητά του σε σίδηρο, το σπανάκι δε συγκαταλέγεται στις καλές πηγές σιδήρου. Αυτό συμβαίνει επειδή ο φυτικός σίδηρος χρειάζεται μια χημική μετατροπή για να απορροφηθεί, κάτι που επιτυγχάνεται σε όξινο περιβάλλον ή παρουσία της Βιταμίνης C.
  • Έχει πλούσια γεύση και έτσι είναι πολύ καλό συστατικό για σαλάτες αλλά και στο φαγητό.
Χαρακτηριστικά για το Καρότο
  • Πολύ καλή πηγή καροτενίου ή αλλιώς προβιταμίνης Α.
  • Είναι πηγή Βιταμίνης C και όπως όλα τα λαχανικά περιέχει φυτικές ίνες.
  • Είναι ιδιαίτερα εύγευστο και μπορεί να καταναλωθεί και ως σνακ ή ακόμα και σε μορφή χυμού.
Χαρακτηριστικά για το Κέιλ
  • Λαχανικό που στη γεύση μοιάζει με μαρούλι και με λάχανο.
  • Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και ανήκει στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.
  • Είναι πλούσιο σε Βιταμίνη Α, Βιταμίνη C, Βιταμίνη Κ, Ασβέστιο.
  • Περιέχει αντιοξειδωτικά και φλαβονοειδή.
  • Προσοχή στην κατανάλωσή του χρειάζεται από όσους κάνουν αντι-αρρυθμική αγωγή με ανταγωνιστές της βιταμίνης Κ.
Χαρακτηριστικά για τον Άνηθο
  • Πολύ καλή πηγή Φυτικών ινών, Ασβεστίου και Μαγνησίου.
  • Είναι καλή πηγή Βιταμίνης Α.
  • Η χρήση του είναι συνήθως ως μυρωδικό σε φαγητά και σαλάτες.
  • Περιέχει αντιοξειδωτικά και φλαβονοειδή.
Χαρακτηριστικά για τα Μανιτάρια
  • Είναι ιδιαίτερα γευστικά και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές συνταγές.
  • Έχουν ελάχιστες θερμίδες και ενώ στην πραγματικότητα είναι μύκητες τα τοποθετούμε στην ομάδα των λαχανικών επειδή έχουν παρόμοια περιεκτικότητα στα θρεπτικά συστατικά.
  • Είναι καλές πηγές Καλίου, Φωσφόρου, Χαλκού, Σεληνίου, Ψευδαργύρου ενώ περιέχουν και αρκετές βιταμίνες του συμπλέγματος Β.
Χαρακτηριστικά για το Μπρόκολο
  • Ένα από τα πιο θρεπτικά λαχανικά.
  • Περιέχει σχεδόν όλες τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία.
  • Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, Βιταμίνη Α, Βιταμίνη Κ, Βιταμίνη C, Φυλλικό οξύ, Μαγνήσιο και Σίδηρο.
  • Για την καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου συστήνεται η κατανάλωσή του μαζί με τρόφιμα πλούσια σε Βιταμίνη C, λεμόνι ή ξύδι.
  • Για να διατηρήσει όσο το δυνατό περισσότερα θρεπτικά συστατικά καλό είναι να μαγειρεύεται στον ατμό.
Χατακτηριστικά για την Πιπεριά
  • Λαχανικό πλούσιο σε Βιταμίνες όπως η A και η C. 
  • Περιέχει Βιταμίνη Β6, β-καροτένιο και λυκοπένιο που έχει αντιοξειδωτική δράση.
  • Υπάρχουν πολλά είδη από πιπεριές αλλά όσο πιο κόκκινη είναι θεωρείται ότι περιέχει περισσότερα συστατικά με αντιοξειδωτική δράση.
  • Είναι λαχανικό ιδιαίτερα γευστικό, με ωραία χρώματα και μπορεί να καταναλωθεί ωμό ή μαγειρεμένο προσδίδοντας ωραία γεύση και χρώμα στο φαγητό.
Χαρακτηριστικά για το Σέλινο
  • Χρησιμοποιείται στη μαγειρική και σε σαλάτες. Έχει ένα ιδιαίτερο άρωμα και δίνει ξεχωριστή γεύση στα φαγητά.
  • Είναι καλή πηγή Βιταμίνης C και Α. Περιέχει Ασβέστιο.
  • Περιέχει αντιοξειδωτικά και ουσίες που βοηθούν στην πρόληψη και αντιμετώπιση διαφόρων ασθενειών.
Χαρακτηριστικά για τα Σπαράγγια
  • Περιέχει πολλές διαφορετικές βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία σε σχετικά μικρές ποσότητες.
  • Έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και φαίνεται ότι φαίνεται ότι συμβάλει στην πρόληψη πολλών ασθενειών.
  • Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και καλή πηγή βιταμίνης C, Φυλλικού οξέος.
  • Προσοχή χρειάζεται με το μαγείρεμα. Να μαγειρεύεται το λιγότερο δυνατό χρόνο ώστε να μην υπάρχουν μεγάλες απώλειες στα συστατικά.
Χαρακτηριστικά για την Κάπαρη
  • Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και φλαβονοειδή.
  • Περιέχει μεγάλο εύρος βιταμινών και μετάλλων όπως Βιταμίνες Α, Ε, Κ, C, Νιασίνη, Βιταμίνη Β2, Φυλλικό οξύ, Ασβέστιο.
  • Συνήθως καταναλώνεται ως τουρσί άρα χρειάζεται προσοχή με το αλάτι στην κατανάλωσή της για όσους έχουν υπέρταση ή κάποιον άλλο λόγο που δε πρέπει να καταναλώνουν αλάτι.
  • Είναι πολύ καλή επιλογή για τη σαλάτα αφού προσδίδει γεύση και θρεπτική αξία χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερη θερμιδική επιβάρυνση.
Εγγραφείτε για να λαμβάνετε
τις καλύτερες συνταγές.

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for nutritionsupport needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

mersin escort çorlu escort erzincan escort görükle escort Samsun escort