Χαρακτηριστικά για τις Φακές
  • Ανήκουν στην κατηγορία των οσπρίων που είναι καλή πηγή υδατανθράκων, αλλά και καλή πηγή πρωτεϊνών, ειδικά για όσους ακολουθούν χορτοφαγικές δίαιτες.
  • Είναι καλή πηγή φυτικών ινών, Φωσφόρου, Χαλκού, Φυλλικού οξέος και Μαγγανίου.
  • Είναι καλή πηγή Σιδήρου, ο οποίος όμως είναι σε μορφή που δεν απορροφάται από τον οργανισμό. Το όξινο περιβάλλον του στομάχου και η προθήκη ξυδιού ή η συνοδεία με τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C βοηθά την μετατροπή του σιδήρου στην μορφή που απορροφάται από τον οργανισμό.
Χαρακτηριστικά για τα Ρεβίθια

Ανήκουν στην κατηγορία των οσπρίων που είναι καλή πηγή υδατανθράκων, αλλά και καλή πηγή πρωτεϊνών ειδικά για όσους ακολουθούν χορτοφαγικές δίαιτες. Είναι καλή πηγή φυτικών ινών, Χαλκού, Φυλλικού οξέος και Μαγγανίου.

Χαρακτηριστικά για τη Φάβα

Ανήκει στην κατηγορία των οσπρίων που είναι καλή πηγή υδατανθράκων, αλλά και καλή πηγή πρωτεϊνών ειδικά για όσους ακολουθούν χορτοφαγικές δίαιτες. Όπως όλα τα όσπρια είναι καλή πηγή Φυτικών Ινών. Ακόμη, είναι καλή πηγή Φωσφόρου, Χαλκού, Φυλλικού οξέος και Μαγγανίου.

Χαρακτηριστικά για τα Φασόλια

Ανήκουν στην κατηγορία των οσπρίων που είναι καλή πηγή υδατανθράκων, αλλά και καλή πηγή πρωτεϊνών ειδικά για όσους ακολουθούν χορτοφαγικές δίαιτες. Υπάρχουν πολλά είδη σε φασόλια όπως τα λευκά, τα μαυρομάτικα, τα κόκκινα, τα φασόλια γίγαντες κ.α. Είναι πολύ καλή πηγή φυτικών ινών. Επίσης, είναι καλές πηγές σε Βιταμίνη Β1, Φυλλικό οξύ, Μαγνήσιο, Κάλιο, Μαγγάνιο, Φώσφορο και Σίδηρο. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορες συνταγές για σαλάτες και φαγητά, όπως σαλάτα με κόκκινα ή μαυρομάτικα φασόλια, σπανάκι με κόκκινα φασόλια, φασόλια με θαλασσινά, αλλά και απλές σούπες ή φασόλια στο φούρνο.

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε
τις καλύτερες συνταγές.