Χαρακτηριστικά για το ολόκληρο αυγό
  • Πλούσια πηγή πρωτεϊνών και ιδιαίτερα απαραίτητων αμινοξέων
  • Καλή πηγή σε Βιταμίνες Β2 και Β12
  • Έχει Φώσφορο και Σελήνιο

Προσοχή: Περιέχει πολλά κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. Οι συστάσεις για καλή υγεία περιορίζουν την κατανάλωση των αυγών σε 2 κρόκους την εβδομάδα.

Χαρακτηριστικά για το ασπράδι
  • Πλούσια πηγή πρωτεϊνών, υψηλής Βιολογικής Αξίας
  • Δεν περιέχει λιπαρά και χοληστερόλη
  • Είναι καλή πηγή σε Βιταμίνη Β2 και Σελήνιο

Ενδείκνυται σε όσους έχουν αυξημένες ανάγκες σε πρωτεΐνες και ειδικά αν δεν μπορούν να ακολουθήσουν διατροφή με αυξημένα λιπαρά ή χοληστερόλη. Π.χ. όταν υπάρχει υπερχοληστεροναιμία, καρδιαγγειακές νόσοι, διαβήτης κ.α.

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε
τις καλύτερες συνταγές.