Χαρακτηριστικά για το ολόκληρο αυγό
  • Πλούσια πηγή πρωτεϊνών και ιδιαίτερα απαραίτητων αμινοξέων
  • Καλή πηγή σε Βιταμίνες Β2 και Β12
  • Έχει Φώσφορο και Σελήνιο

Προσοχή: Περιέχει πολλά κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. Οι συστάσεις για καλή υγεία περιορίζουν την κατανάλωση των αυγών σε 2 κρόκους την εβδομάδα.

Χαρακτηριστικά για το ασπράδι
  • Πλούσια πηγή πρωτεϊνών, υψηλής Βιολογικής Αξίας
  • Δεν περιέχει λιπαρά και χοληστερόλη
  • Είναι καλή πηγή σε Βιταμίνη Β2 και Σελήνιο

Ενδείκνυται σε όσους έχουν αυξημένες ανάγκες σε πρωτεΐνες και ειδικά αν δεν μπορούν να ακολουθήσουν διατροφή με αυξημένα λιπαρά ή χοληστερόλη. Π.χ. όταν υπάρχει υπερχοληστεροναιμία, καρδιαγγειακές νόσοι, διαβήτης κ.α.

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε
τις καλύτερες συνταγές.

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for nutritionsupport needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

mersin escort çorlu escort erzincan escort görükle escort Samsun escort