Χαρακτηριστικά για το Μοσχάρι
  • Πολύ καλή πηγή Σιδήρου. Συνίσταται σε όσους έχουν χαμηλό σίδηρο ή χαμηλές αποθήκες σιδήρου
  • Περιέχει βιταμίνες όπως Β2, Β12, Νιασίνη και τα ιχνοστοιχεία: Ψευδάργυρος, Φώσφορο, Κάλλιο, Χαλκός, Σελήνιο
Το λίπος στο Μοσχάρι

Είναι πολύ μεγάλο ζώο και έτσι διατροφικά χωρίζεται σε τμήματα που έχουν πολύ διαφορετικά συστατικά το ένα από το άλλο. Διαφέρουν κυρίως στο ποσοστό λίπους, αλλά και στην ποσότητα του συνδετικού ιστού.

Το πιο άπαχο είναι το φιλέτο, ενώ πολύ άπαχα είναι το κόντρα φιλέτο, το τρανς, το νουά και ακολουθούν η σπάλα, χωρίς τα κόκαλα, και το ποντίκι.

Μέτρια σε λίπος είναι οι μπριζόλες και η ελιά, ενώ το κιλότο και το στήθος είναι τα πιο λιπαρά κομμάτια που καλό είναι να τα αποφεύγουμε στο σπίτι μας.

Για τον κιμά: καλό είναι να ζητάμε κιμά από σχετικά άπαχο κομμάτι κρέας.

Χαρακτηριστικά για το Χοιρινό
  • Καλή πηγή των Βιταμινών Β2 και , του Ψευδαργύρου, Φωσφόρου, Σεληνίου
  • Έχει πολλά κορεσμένα λιπαρά από αυτά που βρίσκονται κυρίως στα ζωικά τρόφιμα και πρέπει να καταναλώνεται σε περιορισμένη ποσότητα
  • Καλό είναι να επιλέγουμε άπαχα κομμάτια και να αφαιρούμε το λίπος πριν το μαγείρεμα ή το ορατό λίπος στο πιάτο μας
  • Το ψαρονέφρι είναι άπαχο φιλέτο χοιρινό και αποτελεί μια καλή επιλογή.
Εγγραφείτε για να λαμβάνετε
τις καλύτερες συνταγές.