Χαρακτηριστικά Κοτόπουλου & Γαλοπούλας
  • Ανήκουν στην ίδια κατηγορία όσον αφορά τα θρεπτικά τους συστατικά
  • Υπάρχουν μικρές διαφορές ανάμεσα στο στήθος και το μπούτι στα λιπαρά και την ποσότητα αιμοσφαιρίνης
  • Καλές πηγές πρωτεΐνης, ενώ δεν περιέχουν πολλά λιπαρά
  • Πλούσια σε Βιταμίνη Β6, Νιασίνη & Φώσφορο και Σελήνιο
Μαγείρεμα

Χάνουν περίπου το ένα τρίτο του βάρους τους σε υγρά. Δηλαδή, για να έχει κανείς στο πιάτο του 100 γρ. κοτόπουλο ψητό ή βραστό, πρέπει να πάρει 150 γρ. ωμό κοτόπουλο.

Μια γρήγορη λύση μαγειρέματος είναι το φιλέτο κοτόπουλου που χρειάζεται μόνο 12-15 λεπτά στο grill ή 25-30 λεπτά στον φούρνο, στην κατσαρόλα ή με σοτάρισμα.

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε
τις καλύτερες συνταγές.