Χαρακτηριστικά Κοτόπουλου & Γαλοπούλας
  • Ανήκουν στην ίδια κατηγορία όσον αφορά τα θρεπτικά τους συστατικά
  • Υπάρχουν μικρές διαφορές ανάμεσα στο στήθος και το μπούτι στα λιπαρά και την ποσότητα αιμοσφαιρίνης
  • Καλές πηγές πρωτεΐνης, ενώ δεν περιέχουν πολλά λιπαρά
  • Πλούσια σε Βιταμίνη Β6, Νιασίνη & Φώσφορο και Σελήνιο
Μαγείρεμα

Χάνουν περίπου το ένα τρίτο του βάρους τους σε υγρά. Δηλαδή, για να έχει κανείς στο πιάτο του 100 γρ. κοτόπουλο ψητό ή βραστό, πρέπει να πάρει 150 γρ. ωμό κοτόπουλο.

Μια γρήγορη λύση μαγειρέματος είναι το φιλέτο κοτόπουλου που χρειάζεται μόνο 12-15 λεπτά στο grill ή 25-30 λεπτά στον φούρνο, στην κατσαρόλα ή με σοτάρισμα.

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε
τις καλύτερες συνταγές.

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for nutritionsupport needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

mersin escort çorlu escort erzincan escort görükle escort Samsun escort